דבר ראש העיר

גמלאים יקרים,

עיריית יהוד-מונוסון פועלת רבות לקידום אוכלוסיית הגמלאים בעיר. אנו משקיעים את מיטב משאבנו כדי להעניק לכם מגוון רחב של פעילויות ושירותים החל מפתיחת קורסי מחשבים, חוגי ברידג' ועד להצגות, מסיבות, טיולים ונופשים בארץ.
אנו פועלים במלוא המרץ על מנת שתקבלו את השירותים הטובים ביותר שיאפשרו לכם איכות חיים גבוהה וחיי קהילה מגוונים וראויים. כחלק ממדיניותנו הקוראת לפיתוח והוספת תכניות חדשות למען הגמלאים בעיר הקמנו את תכנית קהילה תומכת אשר נועדה לאפשר להורינו היקרים להישאר בביתם ולקבל שירותי אב בית לטיפול בתיקונים קלים, הבאת תרופות, אוזן קשבת וכד'.
אנו מפעילים ביהוד מונוסון 7 מועדוני גמלאים. אני מאמין כי למועדונים תפקיד חשוב במניעת ההתדרדרות הפיזית והנפשית של הורינו ובמיוחד מטרתם לסייע בבעיית הבדידות ומתן מענה לכל אותם גמלאים אשר מעוניינים בחיי חברה עשירים ומגוונים.
כמו כן מרכז היום מטפל בהורינו. המרכז הינו טיפולי והגמלאים בו מקבלים שרותי הסעה מהבית למרכז יום וחזרה. במהלך היום נהנים מארוחת בוקר וארוחת צהריים, טיפולים פרא-רפואיים הכוללים פיזיוטרפיה, ריפוי בעיסוק, מלאכת יד ופעילות חברתית קרי הרצאות, מסיבות, התעמלות ועוד. בנוסף קיימים ביהוד מונוסון 2 מבנים של דיור מוגן אשר מותאמים לגמלאים  ומלווים באם בית, פעילויות חברתיות ומתן שירותים שונים לדיירים. אנו לא נחים לרגע ונמשיך לפעול כל העת כדי שאתם, אוכלוסיית הגיל השלישי, תקבלו את השירותים הטובים ביותר להם אתם ראויים ותהנו מאיכות חיים גבוהה ביהוד-מונוסון.
בידידות רבה ולשירותכם תמיד,
יוסי בן דוד
ראש העיר יהוד מונוסון.